niedziela, 30 sierpnia 2015

Cytrynowe spodenki

Dzisiaj przychodzę do was z postem z małej sesji, na której byłam z przyjaciółką. Wakacje powoli się kończą więc chcę wykorzystać je w pełni :) Choć ponoć piękna pogoda ma nam towarzyszyć jeszcze we wrześniu, ale niestety wtedy będę już spędzała całe dnie w murach szkoły. Ciężki rok przede mną, ponieważ podchodzę do matury. Mam nadzieję że dam radę :)

Na zdjęciach mam na sobie cytrynowe spodenki z bazaru, do których wygrzebałam w szafie wiązaną koszulę którą mam już dwa lata... dawno w niej nie chodziłam ale nadal bardzo mi się podoba :) po prostu o niej zapomniałam. Warto czasem zajrzeć w głąb szafy :D Jej kolor fajnie się łączy z kolorem spodenek. Miłego oglądania :) 












Koszula: sinsay
Spodenki: bazar
Zegarek: allegro
Torebka: CCC


A to moja piękna Domi z którą byłam na sesji :) 









Podoba wam się?
Jak wy spędzacie ostatnie dni wakacji?
Komentujcie :)

14 komentarzy:

  1. Świetne te spodenki :) pięknie je połączyłaś z tą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jaka świetna stylizacja :) I w ogóle jesteś śliczna! Domi również :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;*
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie kolorów w Twoje stylizacji. Świetne zdjęcia. Ja spędzam ostatnie dni dość aktywnie :)
    Zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziewczyny wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are beautiful!

    Follow my blog http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_ !

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteście mega seksowne! o takich figurach można tylko pomarzyć !! :)
    buzaki Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szorty, cytrynowy genialnie wygląda z granatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są świetne, wyglądacie prześlicznie :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna koszula ;D
    A Domi ma śliczne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie :)

    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń