środa, 1 czerwca 2016

Reaktywacja



Witam po dłuuuugiej nieobecności. Przykro mi że zapuściłam bloga, ale najpierw brakowało mi na to czasu, później pochłonęła mnie szkoła, przygotowania do matury, a sprawy codzienne sprawiły, że nawet o nim zapomniałam... Szkoda. Parę dni temu z nudów tu wróciłam i przejrzałam, stwierdziłam że wychodziło mi to całkiem dobrze, a że teraz mam małe wakacje postanowiłam wrócić, nie wiem na jak długo, możliwe że gdy znajdę pracę lub pójdę do szkoły znów braknie mi czasu. Ale zawsze watro spróbować, choćby dla samej siebie, bo nie liczę na popularność, ale jeśli komuś się spodoba to będzie super :) 

Co u mnie? Za mną matura, choć bardzo się jej bałam chyba nie poszło tak źle. Ustne pięknie zdane a pisemne.. okaże się :) Tytuł technika zdobyty, szkoła skończona. Co dalej? Pojęcia nie mam. Może trafi się jakaś fajna praca. Na szkołę póki co nie mam pomysłów. Ale też całkowicie jej nie wykluczam. Poza tym nieodłącznie w moim życiu przyjaźń - Domi i miłość - Sebastian. I to raczej się nie zmieni. Na co dzień dom,w weekendy imprezy. Wciąż jestem zakupoholiczką i kręci mnie moda. Troszkę rozwinęłam się w kosmetyce, postanowiłam kupić zestaw do hybryd i nie żałuję. Ciągle uczę się czegoś nowego i się rozwijam. Zamierzam napisać o tym post więc tam dowiecie się więcej. 

Na dobry, nowy początek wyskoczyłam na małą sesyjkę przed domem. W roli głównej OGRODNICZKI <3 Od dawna mi się podobały i w końcu odżałowałam i je kupiłam. Są cudowne. Od tej wiosny prowadzę mały ogródek więc ogrodniczki będą jak znazał! Żarcik. Są za piękne by je tak paprać. Oto kilka fotek:












Do następnego! :*


1 komentarz: