niedziela, 28 czerwca 2015

Ombre na paznokciach


Czas na post o paznokciach. Stylizacja paznokci to jedna z moich pasji. Chciałabym kiedyś zajmować się tym zawodowo, bo sprawia mi to przyjemność. Ale póki co trenuję na swoich paznokciach. 
Dziś postawiłam na ombre. Kolor paznokci dopasowałam do neonowej sukienki. Pokażę wam krok po kroku jak je zrobiłam, a może któraś z was się zainspiruje :) 


Aby kolory dopasować jak najbardziej do koloru sukienki wybrałam połączenie neonowego i spokojnego różu. 

Najpierw jednak nałożyłam jako bazę odzywkę z Eveline 9w1 Total Action. Mogę ją polecić. Wmiare dobrze radzi sobie z moimi łamliwymi i miękkimi paznokciami. Przy regularnym stosowaniu stają się twardsze. No i chroni przed odbarwieniem paznokci :)


Aby kolory były bardziej wyraziste, najpierw płytkę pokryłam białym kolorem.


Gdy paznokcie dokładnie wyschneły wziełam się za łączenie kolorów. Na kawałek folii aluminiowej nałozyłam pasek jednego i drugiego koloru. Trzeba to zrobić dość obficie. 


Następnie za pomocą kawałka gąbki, wyciętego ze zwykłej gąbki do mycia nałożyłam kolory na paznokcie. Krawędź gąbki po prostu zamoczyłam w mieszance kolorów tak aby było widać przejście jednego w drugi. 



Wymaga to od nas sporej precyzji i cierpliwości.


Ubrudzoną skórę wokół paznokcia wyczyściłam patyczkiem kosmetycznym namoczonym w zmywaczu. Są też do tego specjalne pisaki do kupienia w drogeriach. Muszę w taki zaopatrzyć. 


Prawie gotowe. Jeszcze na koniec brokatowy akcent.


Gotowe :)



Jak wam się podobają?
Czekam na komentarze :)


2 komentarze:

  1. Jej śliczne *.*
    Zapraszam również do mnie Mój Blog - FotoJulia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy bardzo mi się podoba. A poza tym śliczny jest ten kolor lakieru.
    :*

    OdpowiedzUsuń