środa, 24 czerwca 2015

Spodenki DIY

Przerabianie ubrań tak mnie pochłonęło że dopadłam też stare spodnie z croppa, które były już na mnie za luźne, gdyż w ostatnim czasie schudłam 5kg :( W nogawkach były strasznie szerokie, ale w pasie i na tyłku idealne. Więc postanowiłam zrobić z nich krótkie spodenki. Niestety nie mam ich zdjęcia sprzed metamorfozy. Wzięłam nożyczki i ciachnęłam je "na oko". Wyszło spoko :) 
Sami zobaczcie: 









Sposób robienia dziur znajdziecie w poprzednim poście :) KLIK 
Strzępiłam je w analogiczny sposób. Przy pomocy igły i nożyczek. 
Jak wam się podobają? 

Oto jak spodenki prezentują się na mnie:







Na koniec mała inspiracja ode mnie i mojej psiółki:

Koszula: Tally Wejl
Portfel: Mohito
Spodnie: rynek
Buty: rynek
Zegarek: allegro
Okulary: New Yorker



Paznokcie żelowe mojej przyjaciółki.
Zbieram się powoli za napisanie postu o moich paznokciach :)



Buziaki :*
Komentarze mile widziane!



7 komentarzy:

  1. Dla mnie takie spodenki to najlepsza opcja :) Nie ma sensu kupować i płacić grube pieniądze za coś co można zrobić samemu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszły te szorty! fajnie by wyglądały z białą koszulą :-) A u mnie też mała przeróbka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyszły! Czekam na post o paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie i milutko tu u Ciebie z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i swietnie zrobione spodenki :)! Na moim blogu modowym rowniez pojawil sie post w stylu boho : http://kingefashion.com/love-boho-style/- zapraszam serdecznie na bloga :)! Bede zagladac tutaj czesciej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń